لطفا چند لحظه صبر کنید ...

بررسی دستگاه VacStation در دندانپزشکی

  • تعداد دیدگاه ها: 0
  • تاریخ انتشار: 99/09/29

نگاهی عمیق و دقیق بر دستگاه VacStation

VacStation دستگاهی برای وکیوم دندانپزشکی است که برای جذب ذرات ریز که در هوا معلق هستند، به کار می رود. دستگاه VacStation از انتشار خون، هرگونه ویروس، ذرات ریز گرد و غبار و کلیه ذراتی که پس از استفاده از اینسترومنت های دندانپزشکی در هوا پخش میشوند، جلوگیری میکند. در واقع دستگاه VacStation در تجهیزات مطب و کلینیک دندانپزشکی قادر به پاک کنندگی و مقابله با هرگونه ویروس و باکتری است. این دستگاه پیشرفته علاوه بر اینکه فضای مطب و کلینیک را از هرگونه آلودگی پاکیزه نگه می دارد، بلکه رطوبت موجود در هوا را هم حفظ کرده و هوای محیط را تازه نگه می دارد.

دستگاه VacStation قدرت مکش بسیار زیادی دارد در حدی که قادر است کوچکترین ذرات موجود در فضا و محیط دندانپزشکی را جذب کند. این دستگاه قادر است تا محیط دندانپزشکی را ضدعفونی کند و محیط را از وجود aerosols پاک نگه دارد. از دیگر قابلیت های فوق پیشرفته دستگاه VacStation موتور براشلس ان  است که صدای بسیار ضعیفی دارد و با صداهای وحشتناک سروصدا ایجاد نمی کند. دستگاه VacStation از برند Eighteeth بهترین نوع آن است. شعار کمپانی Eighteeth این است که بهترین ابزارها و تجهیزات می تواند بهترین خدمات را ارائه دهد. به همین خاطر است که در تولید و ساخت محصولات، تجهیزات و دستگاه ها دقت و تلاش بسیاری را به کار میگیرند تا مصرف کنندگان از آن راضی باشند.

به خصوص در تولید و ساخت دستگاه VacStation دقت بسیاری به خرج داده اند و موفق شده اند دستگاهی بی نظیر تولید کنند و به سراسر جهان عرضه کنند. به جرات می توان گفت که حضور یک دستگاه VacStation در تجهیزات عمومی هر مطب و یا کلینیک دندانپزشکی لازم است. گذشت زمان، رضایت مصرف کنندگان و همچنین آزمایشات انجام شده بر روی دستگاه VacStation نشان می دهد که این دستگاه از برند Eighteeth بهترین نوع آن است و نقصی ندارد. دستگاه VacStation در تجهیزات عمومی دندانپزشکی فضای چندان زیادی را اشغال نمی کند. به همین خاطر است که حتی در مطب ها و یا کلینیک هایی که فضای چندان زیادی ندارند هم می توان از آن در محیط دندانپزشکی استفاده کرد.

همه چیز درباره دستگاه VacStation

دستگاه VacStation خطرات آلودگی تهدید کننده در مطب ها و کلینیک های دندانپزشکی را کاهش داده و با استفاده از سیستم فیلتر چند سطحی و چند لایه هوای محیط دندانپزشکی را ضدعفونی و تصفیه می کند.

دستگاه VacStation از فیلتر هپا، کربن فعال و فیلتری با بافت مقاوم پنبه ای تشکیل شده است. نقش فیلتر هپا در دستگاه VacStation فیلتری است که به دلیل داشتن چندین لایه مقاوم و با تراکم زیاد قادر است ذرات بسیار ریز را در خود نگه دارد و از پخش و انتشار آن در فضای مورد استفاده جلوگیری کند.

این دستگاه از انتشار aerosols در محیط جلوگیری کرده و از ایجاد عفونت و سایر بیماری ها پیشگیری می کند. به عبارتی دقیق تر می توان گفت دستگاه VacStation دستگاهی برای ساکشن خارج دهانی است که معمولا حین انجام عملیات هایی مانند خالی کردن دندان با سرعت بالا، لیزر دندانی و پروسه جراحی الکتریکی مورد استفاده دندانپزشک قرار می گیرد.

همچنین نکته دیگری که در مورد این دستگاه می توان گفت این است که در ساخت این دستگاه سه لایه فیلتر به کار رفته است. معروف بودن و محبوبیت دستگاه VacStation از برند Eighteeth بر همگان آشکار شده است و همین مشهور بودن باعث شده است که این دستگاه در تمامی فروشگاه های فروش تجهیزات دندانپزشکی و حتی سایت های فروش لوازم و ابزارهای دندانپزشکی موجود، در دسترس و قابل خرید باشند.

دستگاه VacStation تولید شده تا عملکردی متحرک و استاندارد را برای ساکشن خارج دهانی داشته باشد. آزمایشات متعددی ثابت کرده اند که استحکام و مقاومت فشار وارده به دستگاه VacStation حین عملکرد وکیوم، پیچیدگی پلاستیکی را به حداقل برساند. این نتایج در اکثر کیفیت و استحکام محصولات به اثبات رسیده است. در واقع، دستگاه VacStation ترکیبی از مولفه های بی نظیر و منحصر به فردی است که تهیه آن در تجهیزات عمومی دندانپزشکی می تواند سیستمی کامل و بدون نقصی را به همراه داشته باشد و یا اینکه مکمل دستگاه هایی باشد که در مطب و یا کلینیک دندانپزشکی فعلی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد دستگاه ساکشن خارج دهانی در دندانپزشکی و مقایسه آن با دستگاه VacStation

احتمالا وقتی به مطب یا کلینیک دندانپزشکی مراجعه نموده اید، در تجهیزات دندانپزشکی جسمی استوانه ای شکل نسبتا بزرگ و به نظر مزاحم دیده باشید که مانند جاروبرقی قدرت مکش دارد. این دستگاه ساکشن داخل دهانی نام دارد.

حین کار، دندانپزشک این دستگاه را روشن کرده و داخل دهان تان قرار می دهد و تا زمانی که کارش به اتمام نرسد، این لوله در دهان شما نگه داشته می شود. ساکشن داخل دهانی از برند Eighteeth به طور کلی به دو دسته اصلی تقسیم می شود. کاربرد نوع اول برای جمع کردن بزاق داخل دهان حین انجام عملیات هایی در دهان و نوع دیگر برای جمع کردن موادی که حین کارهایی بر روی دندان ممکن است ایجاد شوند.

اگر بخواهیم شما را با این دستگاه آشنا کنیم باید به عبارتی ساده تر بگوییم که دستگاه ساکشن داخل دهانی شباهت هایی با دستگاه VacStation دارد.

البته اینکه بخواهیم این دو دستگاه را یکسان در نظر بگیریم، کار اشتباهی است. تنها شباهت اصلی که دستگاه ساکشن داخل دهانی با دستگاه VacStation دارد این است که هردو دستگاهی برای وکیوم و پاکیزه کردن به کار می روند.

اما همانطور که از نامشان پیداست، دستگاه ساکشن داخل دهانی برای پاکیزه نگه داشتن محیط داخل دهان به کار می رود ولی دستگاه VacStation برای پاکیزه نگه داشتن محیط. علی رغم اینکه دستگاه VacStation نیاز به فضای زیادی ندارد و حتی در محیط های دندانپزشکی نسبتا کوچک هم مورد استفاده قرار می گیرد، اما دستگاه ساکشن داخل دهانی به فضای زیادی احتیاج دارد و از همه مهمتر اینکه باید به یک لوله فاضلاب متصل شود تا ذرات آلوده را از محیط دهان خارج کند.

از آنجایی که شعار کمپانی برند Eighteeth این است که برای ارائه بهترین خدمات و رضایت مصرف کننده منوط به تولید بهترین دستگاه ها و تجهیزات است و همچنین بهترین دستگاه های دندانپزشکی متعلق به برند Eighteeth است، دستگاه ساکشن دهانی با کیفیت بسیار بالایی را تولید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *